hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خوزستان| طرح مقابله با آلاینده‌های هوا در خوزستان اجرا می‌شود

خوزستان| طرح مقابله با آلاینده‌های هوا در خوزستان اجرا می‌شود

استاندار خوزستان گفت: طرح مقابله با آلاینده‌های هوا باهدف توسعه خدمات زیست‌محیطی در استان خوزستان اجرا می‌شود.

غلامرضا شریعتی در آیین کلنگ زنی پارک یک هزار هکتاری کوثر اندیمشک در جاده کرخه، اظهار داشت: برای توسعه استان و تقویت نشاط اجتماعی در خوزستان، تلاش و برنامه‌ریزی جدی شده است.

او با بیان این دست‌هایی در استان خوزستان به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات و ناامید کردن شهروندان از خدمات اجراشده هستند، افزود: بزرگ‌نمایی مشکلات و تأکید بر محرومیت‌های استان، روح ناامیدی را در جامعه تزریق می‌کند به همین جهت باید از این اقدامات جلوگیری و زمینه برای رفع مشکلات استان با تأکید بر تقویت نشاط اجتماعی فراهم کرد. استاندار خوزستان با اشاره به پیشرفت‌های خوزستان در عرصه‌های مختلف عمرانی، عنوان کرد: در طول سال‌های اخیر استان خوزستان در زمینه‌های مختلف از برخی استان‌های کشور جلوتر بوده و اقدامات خوبی در جهت پیشرفت استان طراحی و به اجرا رسیده است. او با بیان این‌که در استان‌هایی که توسعه عمرانی از خوزستان کم‌تر است اما اخبار منفی منعکس نمی‌شود، گفت: انعکاس شایسته داشته‌ها و ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف به‌منظور امیدبخشی به مردم و ناامید کردن دشمنان در تحقق برنامه‌هایشان؛ مهم و ضروری است. شریعتی با اشاره به برخی مشکلات استان خوزستان، بیان کرد: باید با توجه به زیرساخت‌ها و ایجاد بستر لازم برای توسعه استان، برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف انجام شود و طرح‌های نیمه‌تمام را با شتاب بیشتری تکمیل کرد.

استاندار با اشاره به طرح‌های عمرانی اجراشده در شهرستان اندیمشک، سیاست‌های توسعه در اندیمشک فراگیر و در همه ابعاد دانست و خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی طرح‌های مختلفی در حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی، تجاری و زیرساخت‌ها اندیمشک در حال اجرا هستند و برنامه مدون و جامعی برای توسعه اندیمشک طراحی‌شده است و این مقوله، نوید آینده روشن این شهرستان و کاهش مشکلات را می‌دهد. او با اشاره به اجرای طرح مقابله با آلاینده‌های هوا باهدف توسعه خدمات زیست‌محیطی در استان خوزستان، عنوان کرد: برای مقابله با ریز گردها کاشت نهال در استان آغاز و با اجرای آن زمینه برای مقابله با آلاینده‌های هوا در خوزستان بیش از گذشته فراهم و عملیات اجرایی این طرح تا پایان سال ادامه دارد. شریعتی با تأکید بر تداوم نهال‌کاری در استان خوزستان، خاطرنشان کرد: درخت و محیط‌زیست سرمایه‌های ماندگار ما هستند و به همین جهت باید ضمن حفاظت از این ثروت‌ها باید عرصه را برای کاهش مشکلات زیست‌محیطی خوزستان در عرصه‌های مختلف، فراهم کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد